intriger är bäst på tv

Sovmorgon idag!
Eller ja, då menar jag att jag inte måste gå upp halv sju utan jag får sova nästan hur länge jag vill. Måste åka hemifrån vid tolv idag för att kromosomlabba lite. Ska bli riktigt spännande. Så idag sov jag till tio i sju.

Jag är nästan lite orolig för MW idag. Hon skriver omtenta. Jag önskar henne all lycka, jag hoppas verkligen att "rätt" grejer kommer på tentan. Annars blir det inte bra. Men nu måste jag skita lite i henne. Jag har nämligen lite plugg att ta tag i.

Sovmorgon sa jag ju... Nu är klockan halv nio och jag har hunnit med att måla mina naglar tre gånger, plugga lite, kolla facebook och läsa en väns blogg. Hennes sambo ska tydligen flytta till Oslo nu när de köpt nu lägenhet. Hoppas verkligen inte att det tar slut mellan dem. Intriger är bäst på TV.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0