Mysfredag

O vad jag känner mig duktig. INTE.
Eller jo, lite. Tills nyss.
Jag var uppe med tuppen. The Man åkte till jobbet strax innan 6, så då var jag vaken. Ja gick upp strax efter det och satte mig med skolarbetet. Av nån konstig anledning hamnar jag alltid i soffan när jag pluggar. Jag tror inte att det är så bra, men jag vill inte sitta i köket och behöva se hur stökigt det är där. Inte för att det är mindre stökigt i vardagsrummet. Äh, jag vet inte. Så är det iaf.

Jag hade bestämt att jag ska klara av två skolsaker idag och sen lite städning. Det jobbiga var bara att jag satt 3 timmar med första grejen utan att komma nånvart. Sen åt jag frukost och då lossnade det. Då kunde jag sitta två timmar till och få fram bra grejer.

Sen städade jag toaletten och dammade och plockade lite i vardagsrummet. Nu har jag återigen satt mig med mitt andra skolarbete som ska göras. Det handlar om diabetes och det finns så mycket bra info på nätet så jag rippar det och källan och lägger in i ett worddokument, så har jag det när jag ska plugga till tentan sen. Jag veet att man ska skriva om det med sina egna ord för att lära sig bättre. Men jag orkar inte nu och det får jag sota för sen.

Oj, vad långt det blev. Ett inlägg som egentligen inte handlar om ett skit. Får förgylla det med en bild!


På bilden ser man riktigt hur nördig jag är.
Bra där!

Imorn är det 25-årsfest. Najs som fan. Gratis dricka och trevligt sällskap. Gillart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0