Torsdagskväll = HELG

Ja, då har man klarat av ännu en skolvecka! Gött som tusan :)
Igår var jag på så himla bra humör att jag tog på mig solglasögonen och traskade iväg till tåget. Jag köpte ett par billiga glajjer på H&M: jag hade en jäkligt fullknökad väska, så nåt fordal fick inte plats. Därför fick mina DKNY stanna hemma. Men jag får nästan erkänna att de från H&M är lite fräckare.

Jag skulle vila lite i soffan. Tjena, vaknade efter 1,5 h och hade ingen lust att städa what so ever. Meeen, eftersom jag är ledig imorn så är det lätt att skjuta upp saker och ting. Bra ina, nu har du typ 34 grejer att göra. Känns inte OK. Men jag får skylla mig själv. Blir att bege sig upp med tuppen :)


På lördag är det 25-årsfest med gratis dricka. Måste planera lite inför det imorn också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0